KPI-Consulting

Marketing Mix

Սկիզբ ՝ 10 Փետրվար
Տևողություն ՝ 1 ամիս
Դասերի քանակ՝ 4 դաս
Դասի տևողություն՝ 3 ժամ (18:00-21:00)
Քննություն՝ այո,

  ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՄԱՍԻՆ

Մարքեթինգի մասին կան 3000-ից ավել սահմանումներ, մի քանի տասնյակ մոտեցումներ, ճյուղեր, հազարավոր գործիքներ։
Սակայն ի՞նչ է իրականում իրենից ներկայացնում մարքեթինգը։
Ինչու՞ է մարքեթոլոգի մասնագիտությունը ներկայումս շատ ակտուալ։
Ի՞նչ հմտությունների է պետք տիրապետել Հայաստանում մարքեթինգի բնագավառում աշխատելու համար։
Ինչպե՞ս հասկանալ և բավարարել ներկայիս քմահաճ սպառողի պահանջարկը։
Այս և այլ արդիական հարցերի պատասխանները կարող եք ստանալ՝ մասնակցելով KPI Academy-ի Marketing Mix խորացված դասընթացին։

ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ԾՐԱԳԻՐ

• Թիրախային շուկայի ընտրություն
• ՈՒղերձի մշակում
• Հաղորդակցման միջոցների ընտրություն
• CRM Համակարգ
• Հաճախորդների դասակաևգում
• Կոնվերսիա
• Սպասարկում
• Հավատարիմ հաճախորդներ
• ՈՒղորդված հաճախորդներ

ՈՒՄ ՀԱՄԱՐ Է

Դասընթացը նախատեսված է բարձր կուրսերի ուսանողների, սկսնակ մարքեթինգի մասնագետների, վաճառքի մասնագետների ինչպես նաև սկսնակ գործարարների համար։

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ!

Միայն մեր կողմից իրականացվող դասընթացի շրջանակում մասնակիցները կստանան 2 ԲՈՆՈՒՍ ԴԱՍ, որոնց ընթացքում կծանոթանան ֆինանսական գրագիտության գաղտնիքներին և հնարավորություն կունենան զարգացնել այդ գիտելիքները` խաղալով աշխարհահռչակ Ռոբերտ Կիյոսակիի «CASHFLOW» զարգացնող-ուսուցողական խաղը՝ KPI Academy-ում գործող «KIYOSAKI CLUB»-ի հայաֆիկացված տարբերակով։